مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

سری 7

سلام

عکس های این بار رو یکم زودتر گذاشتم

البته همچین خوبم نیستند ولی بعدی ها بهترند.

لطفا نظرتون را در مورد تعداد عکس ها در یک پست و تعداد پست هادر یک صفحه برام بنویسید.

 






















نظرات 9 + ارسال نظر
علی عابدی یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ http://aliabedy8.persianblog.ir

سلام
از سر خالی نبودن عریضه به روز شدم
سری به من خسته ی دلتنگ بزنی باعث شادیم می شه
منتظرت هستم

محیا شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:44 ب.ظ

سلام.خوبی؟اونجاخوش میگذره؟دلت نمیگیره بدونه دوستات.کی میای بردخون؟پات شکسته بود خوب شد

جانننننننننننننننننننننن!!!!!!!
فک کنم اشتبا گرفتی....

عروسک چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

های...خوبی؟چه رشته ای قبول شدی نابغه؟

خوبم ممنون

شما ؟

آموزش و پرورش پیش دبستانی و ابتدایی شهید بهشتی مشهد

عروسک پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ق.ظ

محدثه....
یادش بخیربچگیامون رفت وآمدخانوادگی داشتیم...خیلی وقته خانواده هامونوکنارهم ندیدم...دلم میگیره وقتی فکرش می افتم

ببخشید شما؟
من شما را میشناسم؟
رفت و آمد خانوادگی ؟؟؟؟

عروسک پنج‌شنبه 5 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ

ببخشیدمیپرسما!!!چراپزشکی نرفتین؟

معلمی را بیشتردوست داشتم دی:

عروسک جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ب.ظ

و ما آدم هایی هستیم که یاد گرفته ایم...
آرزوهایمان را چپ کنیم...
و احساساتمان را دور بزنیم..
سر رویاهایمان پارک ممنوع برویم
بی چاره ها پنداشتند
سنگینی دنیایم از کوله ی بر پشتم است
پایینش آوردند....
اما باز هم من عصا زدم..
آهای....
تنهایی های من در کوله ام نبود...
خیلی وقت است روی دلم جا خوش کرده اند!!!!!!!!!

شنیدی که میگن : اونی که گریه میکنه ، یه درد داره....
اما اونی که میخنده هزارتا...؟؟؟
من میگم: اونی که میخنده هزارتا درد داره ولی...
اونی که گریه میکنه به هزار تا از درداش خندیده اما ........
جلوی یکیشون کم آورده!!!

وبت عالیه....شرمنده دیرمتوجه شدم داداش...ولی تصاویرش بالانمیومد!!!!!!!
چرا آپش نمیکنی....گردوخاک گرفتتش دستی بکش روش بازم بنویس...قشنگ مینویسی.

لطف دارید ؛ چند روز پیش یه تعداد عکس گرفته بودم ؛ شانس کچل ما وقتی خواستم انتقال بدمشبه سیستم ؛ گیر کرد و نصفش خراب شد ؛
البته اولین برف توپ که بیاد حتما اینجا آپ میشه

عروسک پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ق.ظ

آهان.....پس زودتربذارید.

چشم
در اولین فرصت میذارم

عروسک جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:18 ب.ظ http://faaatooo.blogfa

عکسهای سفرنامتونم بالانیومد!!!!!

بالا نیومد ؟

احتمالا مشکلی تو سروری که روش آپلود کردم شون پیش اومده

عروسک چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ب.ظ

بله!!!!!شایدم!!!!!
مـــــــــــــوفق باشیــــــــــــــــــد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد