مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

............



حال گذاشتن عنوان واسه این پست را نداشتم ، آخه 2 تا عکس هم عنوان میخواد ؟؟؟


خب ؛ پریروز رفتیم کوه ، خیلی عجله ای راه افتادیم و من هم دوربین بدون شارژ را با خودم بردم ...


خیلی خوش گذشت جای همه ی دوستان خالی ...


نمیدونستم مناظر پاییزی اینقد خوشگله وگرنه هر جوری بود دوربین را شارژ میکردم...


عکس اول مربوط به تنگه ی کاریزان است ، همون جور که از اسمش معلومه ، بالادست روستای کاریزان هستش .




این هم یه حلب 17 کیلویی روغن ه ، که من توش آتیش کردم تا پر ذغال بشه و ببریم تو اتاق تا شب سرما نخوریم ...


وقتی داشتم سوراخش میکردم متوجه این شکل جالب سوراخ ها نشدم وگرنه براش ابرو هم میذاشتم باحال شه ...




نظرات 3 + ارسال نظر
چکامه وچکاوک سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:56 ب.ظ

سلام
ی چیزی بگم؟
باور کن تا همین الان نمیدونستم این وب مال شماست
چه عکسای قشنگی
خیلی خوبه به عکاسی علاقه داری
راستی اهنگت عالیه
خیلی ارامش بخشه
موفق باشید
موفق که هستی
موفق تر باشی

سلام
ممنون ....


همینه دیگه میای و فقط عکس ها را نیگا میکنی و میری ...

کوچولو دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:11 ب.ظ

عالی

کوالا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ق.ظ

سلام خیلی خوبه که اینقد فعالی آفرین من دانشجوم برا بعد عید عکسای بهاری از طبیعت می خوام . می خوام بذارم آخر پاورام می خوام خیلی قشنگ باشن موفق باشی منتتظر معلومه موسیقی سنتی هم خیلی دوس داری. ممنونم

سلام دوست عزیز
متاسفانه هنوز نتونستم برم کوه ولی به محض رفتن عکس های خوبی میذارم
در نظر دارم قله ی 3005متری اُرسی را فتح بنمویم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد