مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

آثار باستانی

   بنا به در خواست یکی از دوستان، از آثار باستانی هم عکس گذاشتم...




این نمای در ورودی از بیرونه(نمای دور) ...




نماب در ورودی از بیرون(نزدیک)...




   نمای چارچوب در ورودی از داخل(به سمت بیرون)

اون برادر اهل تسنن با لباس سفیدش هولوگرام این عکسه ... یعنی این عکس اصلیه...




در ورودی




یه قسمت از در ورودی




   این قبر خود شیخ احمد جام که یه درخت پسته هم روش در اومده ....

  میگن شیخ قبل مرگش پسته ی خام خورده بوده حالا این در خت از رو ناف شیخ رشد کرده و اینقدر بزرگ شده...(البته میگن!!!)




   اینم چند نفر دیگه که همونجا دفنشون کردند ،نمی دونم دانشمندند چیکاره اند اونروز گزارشگر صدا و سیما نگذاشت بخونم  هی گفت : آقا برو اون ور آقا برو این ور....




  ضمنا برا آرامگاه شیخ احمد جام خادم افتخاری میخوان اگه مایلید میتونین برین تربت جام و اعلام آمادگی کنین...

نظرات 2 + ارسال نظر
شیوا دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:26 ب.ظ

مرسی عکسا خیلی جالبن واقعا ممنون ( مخصوصا برای من که امسال کنکور ارشد دارم )
راستی این مقبره هون شیخ جامه دیگه ؟؟
راستی من هر وقت به هر وبلاگی سر میزنم حتما نظر می زارم ( مگر اینکه تازه آپ نشده باشه)
این مدتم سرم خیلی شلوغ بود فقط به اندازه یه کپی پیست آن شدم وقت وبگردی نداشتم

اتفاقا منم امسال کنکور دارم
اما حال خوندن ندارم
همه میگن تو هیچ جا قبول نمیشه ....

شیوا یکشنبه 4 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ق.ظ http://shiva.blogsky.com/

قبول میشی مطمئن باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد