مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

همه چی

   به نظر خودم این بهترین سری عکسامه.تا نظر شما چی باشه...



یه کم خوانوادگیش کردم و عکس داداشم و پسر عموی جان را هم گذاشتم...




اول یه کرم خوشگل



مگس بزرگه به مگس کوچیکه میگه : میخوام بخورمت

کوچیکه : تورو به خدا منو بخور من زن و بچه دارم....





اینا زرشک وحشیه ...

خیلی خاصیت داره،واسه کاهش چربی خون و فشار خون  خوبه ولی جمع کردنش واقعا سخته.خاراش از سوزن هم تیز تره...







فکر می کنید اون نقطه سیاهه چیه...






اون نقطه این زاغه که فکر کنم غالب پنیر دیده اینقدر مدهوش شده...



ایشون صادق جان هستند پسر عموی گرامی بنده...



واین هم محسن جان،داداش خودم ...

نمی دونم این سنگه چیه دستش گرفته .... شما میدونید؟؟؟











  و این مار ... من تا 1 متریش رفتم و حتی نزدیک بود پامو بذارم روش .ولی چون هوا سرد بود و ایشون داشتن آفتاب میگرفتن و خواب تشریف داشتن نتونستن منو نیش بزنن.

  ولی اگه نیش میزد قطعا کار این وبلاگ تو پست قبلی به پایان میرسید....


نظرات 1 + ارسال نظر
na30b چهارشنبه 9 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.fosil.blogsky.com/

اولا که هدر وبلاگت خیلی قشنگ شده
دوما اون کرمه خیلی قشنگه
سوما از اون مار وحشتناک نترسیدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد