مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

چهلوهشتم

نمی دونم تو شهر و منطقه ی شما این روز را بهش چی میگن ولی اینجا به چهل و هشتم رحلت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) یعنی هشت روز بعد از چهلم امام حسین (ع) ؛ چهلوهشتم میگن...


دیروز واسه عکاسی رفتم روستا  اما متاسفانه دیر رسیدم ونور دیگه رفته بود و نمی شد برم کوه.


با اینکه هوا بس ناجوانمردانه سرد بود...

اما ... کاروان های زیادی به سوی مشهد راه افتاده بودن...

تو راه از کاروان های پیاده که از سمت تربت جام و تایباد راه افتادن و دارن میرن پابوس آقا عکس گرفتم.

این روزا همه ی جاده های منتهی به مشهد همینجوریه....اما از سمت تربت جام وتایباد به خاطر اینکه تقربا نصف مردم اهل تسنن هستن فکر نمی کردم این تعداد کاروان پیاده راه بیفته...


 

 

تا کور شود هر آنکه نتواند دید....

ادامه مطلب ...

تـــــــــــــــــــــــــــولـــــــــــــــــــــــــد

   قول داده بودم به مناسبت اولین سالگرد شروع به کار این وبلاگ . منتخب عکسهای سال اول شروع به کار را در یه صفحه ی جدید بذارم.

   حالا به قولم عمل کردم ؛اون صفحه جدید ایجاد شده و شما میتونین از اون بازدید کنید.

منتظر نظراتتون هستم.

  



                  گلچین دوره اول فعالیت (سال23-10- 89تا 23-10-90)