مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

گور دره


این پست حالموگرفت!!!!


یه بار کامل نوشتم بعد پیغام خطا اومد ، همش پرید!!! دلم میخواست با کله بکوبم تو مانیتور ؛ اگه بچه مایه دار بودم 100درصد با یه حرکت مانیتور را نابود میکردم تا عصبانیتم خالی شه...


فاتحه کیفیت عکس ها را هم خوندم؛ چون 19 تا عکس بود و با کیفیت متوسط هم نمیشد گذاشتشون.



برو  به ادامه مطلب


این اول راهه 






این رضاست داره لباس میپوشه






این هم تک درخت اُرس اول "دو آب "





این بوته هایی که تو تصویر میبینید .

بوته های زرشک وحشی است ؛ چند وقت دیگه وقت جکمع کردن زرشک میرسه ؛ من هم برا جمع کردنش میرم ؛ ایشاا... عکس اون را هم میذارم ...





این عکس خیلی مهمه ؛ چون شما میتونید ازاون نحوه صحیص آب خوردن در کوه را بیاموزید


آب خوردن به این شیوه آنقدر مهم است که شاعر در وصف آن میفرماید :

اگرخواهی بدانی لذت آب        بزن زانو بخور مثل خر و گاو





















این میوه هم چیز جالبی است ؛ اندازه اش به اندازه ی یه عدس بیشتر نیست ، تو تصویر بزرگ دیده میشه.









آقایی که تو این عکس هست ، هیچ نقشی جز مقیاس نداره

 

عمدا در حالی که ایشون کنار آبشار ایستاده عکس گرفتم  تا اندازه آبشار را بهتر متوجه بشید .


ارتفاع رضا + قطر تخت کفشش = 190 cm


حالا میتونی با آبشار مقایسه اش کنی










زیر آبشار بلندی که توی این عکس میبینید ؛ بر اثر فرسایش یه گودال درست شده .


ینی آب از بالا میریزه تو گودال ، و بعد گودال سر ریز میشه ...


من قبلا توی این گودال آبتنی کردم ، تا عمقش به اندازه ای بود که آب تا چانه ام میومد ( حدودا 165cm)


برا آب بازی جای جالبی بود ؛ حیف که الان شن ریخته توش و پر شده ؛ انشاا... یه روز یه ملاقه میبرم خالیش میکنم










ایشون که اون بالا نشسته ، داره از من عکس میگیره که اونور رو سنگ لب آبشار نشسته ام.





این هم من که پایین تر از رضا و روی سنگ کنار آبشار نشسته ام ( عکس مسیر برگشت گرفته شده )






نظرات 6 + ارسال نظر
PaRi سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ http://magicgirl.blogsky.com

قشنگ بودن عکسات!!
فقط اون میوه که عجیب غریب بود خوردنیه؟!
تا حالا ندیده بودم!
منم آپم وقت کردی بیا.

اون چقدره که بخوریش
نه خوردم تا حالا ؛ ولی اگه دوباره دیدم میخورم ببینم چجوریه

...الهام سه‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:44 ب.ظ http://barobaxbahal4riazi.mihanblog.com

درکت می کنم ! منم یه بار یه پست طولانی نوشتم اینجوری شد ! بی خی بزرگ بشیم یادمون میره !
.
.
.
من جاهای کوهستانی رو خیلی دوس دارم ! گور دره هم خیلی جای قشنگی بود !
اون طرز آب خوردن هم خیلی باحال بود . ولی واسه ما دخترا ...

مگه چیکاره که نتونی آب بخوری؟

رضا چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://بلدی.persianblog.ir

یرگه لاشی برداشتی عکس ما رو متراژ قرار دادی ؟؟؟؟ اون عکسی رو که با عینک گرفتی بفرستم برادوست های وبلاگیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خب تو استفاده بهتر از او ندری.... دری؟
راستی یادم رفت به خاطر عکس هایی که گرفتی تشکر کنم.
اون عکس را هم خودم میذارم واسه مدیر وب

احسان جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://shmolavi.blogfa.com

با سلام و احترام
»آشنا ترین غریب
نمار اول وقت در سیره امام رئوف
روزی در خراسان و به هنگام نماز ، امام رضا علیه السلام به ابراهیم بن موسی
فرمود: (( اذان بگو.)) ابراهیم از امام (ع) خواست تا کمی درنگ کنند بلکه دیگر همراهان
فرا رسند . حضرت (ع) فرمود: (( خدا تو را بیامرزد، نماز اول وقت را بدون عذر به تاخیر
مینداز و اول وقت به پا دار.))
بر گرفته از کتاب(( پرسمان رضوی))- ج2- ص46
شرمنده یه چند مدتی نتونستم جواب بدم
یه موقعیت کاری پیش اومده بود در به در دنبال اون بودم تا درس شه هنوز خبر ندادن از ۱۱/۹۰ تا الان هیچ خبری نشده ...

سلام داداش

امید وارم موفق باشی...

من هم خیلی وقت بود به وبم سر نزده بودم ، یکم دیر خوندم این پبامتون را

الهه شنبه 6 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:00 ب.ظ

خوب میگفتین!!!!!!!!!که ازشماامضابگیرمالان تازه میگین یک وبه دیگه هم دارین مبارکه مناظرطبیعی خیلی خوبه چه باحال کوهم میرین من خیلی کوه رفتن رودوست دارم خیلی باحاله

gismorvarid یکشنبه 3 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ب.ظ http://gismorvarid.persianblog.ir

تازه فهمیدم این گوردره کجاست


چقد خوبه کوه نوردی (یعنی تو عمرم جنجالی ترین کوهی که رفتم کوه های خلج بوده!)

خلج که تپه است !!!
کوه نیست اصلا !!!

من تو فکر شیر باد و دماوندم

ینی میشه من برم دماوند ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد