مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

۲۲بهمن۸۹

با سلام

این پست دیگه مخصوصه

مخصوصه اون دوستی که گفته بود بیشتر عکس بزارین .

      روز 22 بهمن می خواستم برم راه پیمایی ولی متاسفانه خواب موندم وقتی بیدار شدم ساعت 10 بود اینجوری شد که به سرم زد یه سری به قلعه شیر بزنم و از هوای ابری وبرفی کوه های روستای قلعه شیر چند تا عکس بگیرم.

   صبح هوا زیاد بد نبود ولی کم کم بارونی شد تو روستا بارون می اومد ولی من می دونستم کوه داره برف میاد گفتم تا حالا از کوه با هوای برفی عکس نگرفتم این شد که رفتم تا اینجوریش رو هم تجربه کنم .

البته مِهِ زیاد نزاشت عکس های خوبی  بگیرم برف هم داشت شدید می شد و فرصت زیادی هم نداشتم بهر حال اینم عکس ها


ادامه مطلب ...

بردو

   این عکس ها مال تابستون 89 که یادم رفته بود بزارم امروز اتفاقی دیدمشون گفتم اینها هم زیاد بد نیستند .

   عکس ها مربوط به    اُو خانه ی( آبخانه ) بردو واقع در ارتفاعات روستای بردو می با شد .

   جای باحالیه ولی متاسفانه بعضی آدمهای، دور از جون شما ،((بی شور)) وقتی میان از زیبایی اون استفاده کنند کلی خراب کاری می کنن کلی آشغال که با خودشون میارن رو همنون جا میزارن و بر میگردند.

یه جایی تو همون منطقه یه چیز جالبی دیدم . جایی که مردم روستای بردو تابستونا چادر میزنن و گوسفنداشون رو میارن یه چاهی کندن که آشغالاشون رو تو اون میریزن .البته این کارهم زیاد خوب نیست ولی از رو زمین ریختن بهتره تازه یکم اونور تر یه زمین والیبال هم درست کردن که واقعا  باحاله...



ادامه مطلب ...

سری 5

کبک را هم بالاخره آزادش کردم .اینم عکس های روز آزاد کردن کبک

4بهمن ماه 89



ادامه مطلب ...