مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

یه کوهنوردیه کوچولو...

    روز انتخابات مارفتیم تربت جام تا رای بدیم،اما تو راه متوجه شدیم شناسنامه هامونو برنداشتیم.

    گفتیم ما که همه راه اومدیم یه کوه بریم یهیاده روی کوچولو داشته باشیم بعد برگردیم مشهد. البته رای دادیم ؛فکر نکنی رای ندادیم! جاتون خالی ناهار را تو کوه خوردیم و بعد حرکت کردم طرف مشهد ؛ رای مون را مشهد دادیم.

   به یه سری دلایل(پیریه و هزار عیب و ایراد!!!) زیاد عکس نگرفتم،چون به همون دلایل نتونستم زیاد راه برم و همون پایین مایینا موندیم .

   به هر حال چند تا عکس جدا کردم برا گذاشتن رو وب؛این عکسا زیاد چنگی به دل نمی زنند ولی قول میدم انشاا... توی تعطیلات عید عکس های فوق العاده ای بذارم.

   تو برنامه هام دارم که توی تعطیلات عید یه سر برم گوردره عکس های اونجا دیدن داره!!!








نظرات 1 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ق.ظ http://sahar1985.blogsky.com

تربت جام چه جور شهریه؟ من یه بار اومدم ولی هیچ جایی برای تفریح نداشت. فقط رفتیم آرامگاه شیخ جامی. یکی از دوستانم اونجا مشغول به کاره. نمیخواد بری آمار بگیره دندانپزشک نیست. مهندسه.
قبلنا فکر میکردم تو تربت حیدریه ای!
نگاه کن. یه اطلاعات کلی میدی. مثلا باکلاس ترین خیابونش کجاست. و قیمت اجاره یه آپارتمان کوچولوی تمیز و شیک تو اون خیابون چقدره. و چندتا درمانگاه داره با شماره تلفن و آدرس. اگه یه وقتی هم نقشه تربت جامو داشتی برام ایمیل کن. ممنون

والا من خودم هم چندبار بیشتر نرفتم شهر خوبیه کوچولو ساکت
من تربت جامی هستم ولی چندین ساله که مشهد زنگی میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد