مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

مناظر طبیعی

...



سلام

قرار بود دیگه چیزی رو این وب نذارم تا بعد کنکور ولی خب چه میشه کرد....

اصلا حال ندارم عکاسی کنم ، اگه توی این عکسا هم دقت کنید سوتی های زیادی پیدا میکنید ، مث تنظیم نبودن سطح عکس یا درست نبودن زاویه ها و ....


کیفیت عکسای این سری هم از قبلیا کمتره.

حال اینکه روشون آدرس بزنم هم نداشتم.


چند وقت پیش یه نماهنگ تو شبکه استانی خراسان پخش شد که از چندتا از عکسای من توش استفاده شده بود ؛ ممن متوجه نشدم یهو آبجیم گفت اینا عکسای تو نیست؟ نگا کردم دیدم  از عکسای برفیم چنداتو تو اون نماهنگ استفاده کردن.
















این منم روزی که سیل اومد و داشتیم برمیگشتم....

خستگی از چهره ام می باره نه؟

کیسه خوابمو نصف کردم و نصفشو خودم انداختم رو شونه ها و نصفشو داداشم...






اینم پسر عموی گرام رضا جوون.

این مال روزیه که رفتیم ماشین که پشت سیل گیر کرده بود برگردونیم.



نظرات 4 + ارسال نظر
hesam یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ب.ظ

جالب بود مسعود جون ...
فقط یخورده کیفیت ها پایین بود.

ممنون که سر زدی داداش
با این اینترنت لاک پشتی ایران یه ذره دیگه کیفیت بره بالا دیگه صفحه باز نمیشه.
وگرنه اگه به من باشه 10مگا پیکسل با کیفیت بالا میذارم

پرچانه یکشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:13 ب.ظ

خوب یه خورده جاهای سرسبز و قشنگ عکس بگیر اینا که همش و خاک و خار داره

نمی شد خانوم نصیب

مجید چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:21 ب.ظ http://alone-majid.blogfa.com

سلام

زیباست مسعود جان

سلام
چاکریم داداش

احسان شنبه 17 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://shmolavi.blogfa.com/

salam sharmand sistemam kharabe
nemitonam javab bedam
chan roze mashghole ye keriyam
ye mogheyat kari
shrmande
bye..

سلام
دشمنت شرمنده داداش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد